همدانی: امی کاملا در انحصار بهائیون بود و رضا خان و پسرش صرفا یک مترسکی برای عوام فریبی نقش پادشاهی را ایفا می کردند ان شاالله درجلسه اتی چهارشنبه شب سایر عناصر نفوذی را با ارائه سند خدمت خادمین معرفی خواهیم کرد شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات التماس دعا کنفرانس ویژه دهه فجر _ پهلوی بدونه روتوش .جلسه دوم محمدی همدانی مجمع جهانی خادمین شهدا بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام ، ادب واحترام خدمت خادمین گرامی در جلسه گذشته توضیحات مختصری از شروع به کار حکومت پهلوی ارائه گردید بخش ویژه ای باز شد تا عوامل اصلی و تاثیر گذار در این رژیم را معرفی نماییم.لذا تصمیم بر ان شد که نفوذ فرقه ضاله بهائیت و نقش کلیدی انها در انحراف جامعه اسلامی را بیان کنیم . در مبحث گذشته نفوذ در حوزه فرهنگ توسط شخصی به نام فرخ دین پارسای را اغاز و تشریح ان به این جلسه موکول شد. فرخ دین پارسای را می توان یکی از نامداران فرقه بهائیت خواند که نقش موثری در سوق دادن ن به سمت ابتذال و ولنگاری داشت. وی در سال ١٢٨٨ با ماموریت از سوی کانون های بهائیت فعالیت رسمی خود را در مطبوعات اغاز و با انتشار نشریه عصر جدید به سلک رومه نگاران پیوست. ایشان در اولین روزهای فعالیت یا به نوعی ماموریت خود حجاب را نشانه گرفت و حجاب ن ایرانی را مناسب زن ایرانی عصر جدید نمی دانست . با این تفکر و هدف وارد عرصه شد و سپس همسر او به نام فخر افاق نیز به کمک او امد . جالب است بدانید فخر افاق تحصیلات خود را زیر نظر معلمان خصوصی بهایی گذرانده بود و به عنوان یک بهایی متعصب در کنار فرخ قرار گرفت.بعد از ازدواج برای مدتی عازم مشهد مقدس شدند و فخر افاق در دبستان فروغ مشهد به کاراموزشی کودکان اشتغال ورزید.و در همین شهر امتیاز نخستین مجله ویژه بانوان ایران را با نام جهان ن بدست اورد.و اولین شماره را با حمایت مالی بهائیان درهمین شهر مذهبی انتشار داد. اما به خاطر مذهبی بودن این شهر امکان فعالیت از انها سلب و سران بیت العدل و ایادی امرالله شهر تهران را برای تحقیق افکارشان مناسبتر تشخیص دادن و با اعمال نفوذ این زن و شوهر را دوباره به تهران منتقل کردند این دو در تهران اندکی از محافظه کاری دست کشیده و سلسله مطالبی در باره وم تعلیم و تربیت ن به رشته تحریر در اوردند اما سلسله مقالات به این سبب که رگ های روشنی از اموزهای ضد اسلامی در ان مشاهده می شد اعتراض ت را برانگیخت و کار به جایی رسید که که شورای تامین شهرتهران انها را به جرم تبلیغ شعائر مخالف با شرع انور به شهرستان قم تبعید کرد. این تبعید در سال ١٣٠١ شمسی بود که رضاخان دورخیز برای رسیدن به تاج و تخت را اغاز کرده بود و نیازمند حمایت جامعه مذهبی مسلمان بود انجام گرفت ، اما برخی صاحب نظران تاریخ بر این عقیده هستند که چنین تبعیدی انجام نپذیرفت و صرفا یک بازی ی جهت ارام کردن اقشار مذهبی بود. ذکر این نکته لازم و ضروری است که فرخ نخستین کسی بود که برای اعزام ن ایرانی به اروپا و امریکا و اقامت در پانسیون ها و نزد خانواده های یهودی امریکا تلاش های فراوانی کرد . این فرصت طلب مکار پس از سقوط کابینه سید ضیاالدین طباطبایی در سال ١٣٠٠ و دوران نخست وزیری قوام السلطنه که خزانه کشور خالی و دولت ایران برای پرداخت حقوق کارکنان خود واقعا درمانده شده بود به تکاپو پرداخت ، در این زمان قوام حسن علا را به عنوان سفیر به امریکا فرستاد و اختیار داد که پیرامون واگذاری امتیاز نفت شمال کشور و مناطق خارج از حوزه قرارداد دارسی با کمپانی ها و کارتل های نفتی امریکا مذاکره کند.و به هر قیمتی سریعا پولی برای پرداخت حقوق عقب افتاده کارکنان دولت به ویژه نظامیان فراهم اورد. در این سفر دو بنیاد امریکایی اعلام امادگی می کنند که کل هزینه های اموزشی ن ایرانی را پرداخت کنند. اما بخش قابل توجه این است که کارشناسان تاریخی بر این باورند که فرخ دین پارسای از طریق لابی های بهائیت از همه ماجرا ها به صورت محرمانه باخبر بوده و در سال ١٣٠٥ به دستور بیت العدل و مرکز هدایت و طراحی و تدوین برنامه های فرقه ضاله بهائیت تقریبا همه فعالیت ها را علنی کرد. او در یک رویکرد دوباره خود به مقوله تجددو نوگرایی ( مدرنیته) و در واقع غرب زدگی توجه بیشتری نشان داد ودر سلسله مقالات که برای رومه هانوشت ن را در دایره توجه بیشتری قرار داد بر اساس دستورات همین بیت العدل بود که وی سال ها قبل از کشف حجاب به مقوله پوشش ن ایرانی پرداخت و لباس و چادر همسر و خانواده های نمایندگان ی ایران را دور از شئونات دوران مترقی رضاخان و ایران در عصر جدید دانست. وی در نهایت اقدام کشف حجاب صدیقه دولت ابادی را ستود زیرا دولت ابادی اولین زنی بود که سال ها قبل از کشف حجاب چادرازسر برداشت و پس از انجام مراسماتی خاص در برابر دوربین عکاسان و خبرنگاران خارجی بدونه حجاب عازم اروپای غربی و امریکا شد.این اقدام یک حرکت ی برای جا انداختن تجدد منحط غربی و تحکیم و گسترش دیکتاتوری رضاخان بود.با اقبال و توجه رسانه های ان زمان مواجه شد و خبرنگاران با برنام قبلی در شهرهای مختلف با صدیقه دولت ابادی مصاحبه می کردند. پس می بینیم که فرهنگ کشور اسلامی کاملا در انحصار بهائیون بود و رضا خان و پسرش صرفا یک مترسکی برای عوام فریبی نقش پادشاهی را ایفا می کردند ان شاالله درجلسه اتی چهارشنبه شب سایر عناصر نفوذی را با ارائه سند خدمت خادمین معرفی خواهیم کرد شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات, التماس دعا

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ن ,حجاب ,ویژه ,ایرانی ,شهدا ,امریکا ,ن ایرانی ,خدمت خادمین ,دولت ابادی ,ضاله بهائیت ,فرقه ضاله ,پهلوی بدونه روتوش ,شهدا صلوات التماس ,خادمین معرفی خواهیم ,خدمت خادمین معرفی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مونولوگ های من با خودم خرید اینترنتی دلــخــوشــی ❤ عکاسکده چرخک پرسش مهر 99-98 rightplace گیت فروشگاهی / دزدگیر فروشگاهی / دزدگیر پوشاک / دزدگیر لباس / گیت ضد سرقت مدارات فرمان و اتوماسیون صنعتی modeling Talal Mine